Alle leerlingen voor een blaasinstrument krijgen les via het Muziekgebouw GO. Als u lid bent van onze vereniging krijgt u korting bij het Muziekgebouw GO.
Op de site www.muziekgebouwgo.nl staat alle informatie over de te volgen lessen.
Op deze site vindt u ook een inschrijfformulier om u op te geven bij het Muziekgebouw GO. Slagwerk leerlingen krijgen les via onze vereniging.

Slagwerk docent Marian Orgers
Marian Orgers (zie slagwerkgroep) verzorgt de opleiding van nieuwe leerlingen voor de slagwerkgroep. Ook verzorgt zij de drumstel opleidingen.

De leerlingen krijgen elke week een half uur individueel les. Deze lessen zijn op maandagmiddag. De tijd wordt in onderling overleg met de docent afgesproken. Naast het leren bespelen van een snare (trommel) leren zij ook de beginselen van de algemene muziektheorie. Daarnaast leren zij ook andere trommels, denk hierbij aan de grote- en tenor trom, en percussie instrumenten bespelen. Lesboeken dienen door de leerling zelf aangeschaft te worden. Dit kan via de vereniging. Leerlingen worden opgeleid tot het landelijk examen.

Marian_klein

Pretorkest

Bij het Pretorkest krijgen de leerlingen les van ons enthousiaste lid Joyce Rijnsburger. Joyce woont in Middelharnis en is sinds 1 mei 2016 lid van Amicitia en speelt sopraan saxofoon. Zij heeft vanaf haar 9de tot haar 24ste jaar klarinet gespeeld. Dit heeft zij bij diverse verenigingen in Zevenbergen, Tilburg en Standdaarbuiten gedaan.