Veel diploma’s uitgereikt

5 Leden van onze vereniging hebben hun muziek diploma gehaald.

Zaterdag 15 juni heeft Sebastiaan Elzes zijn A examen slagwerk gehaald.

Zaterdag 22 juni hebben de blazers examen gedaan. Lucas van Wijngaarden op bariton en Jeanette Tieleman op bugel hebben beiden hun A examen behaald. Sam Bijloo op trompet en Stijn Mol op trombone zijn geslaagd voor hun B examen.

Tijdens het zomerconcert op 22 juni hebben ook de leerlingen van de Muziekfabriek een diploma gekregen. Bij de Muziekfabriek krijgen de leerlingen in groepjes les op een door henzelf gekozen instrument. Er waren 3 blazers, te weten: Matthijs de Blois, Tom Huizer en Giel Vonk. Zij hebben 10 lessen gekregen van Nelly van der Vegt. Ook waren er 3 slagwerk leerlingen. Stijn de Geus, Stijn Hakvoort en Ruben Klok kregen les van Ronald en Joyce Lenstra.

Alle leerlingen van onze vereniging hebben tijdens het concert van zich laten horen. De ene speelde solo, de andere speelde een duet en weer anderen speelden met zijn drie├źn. Aan het eind van het concert hebben de leerlingen twee nummers met de fanfare mee gespeeld.