Startorkest

Het junior en senior startorkest

Nooit te oud om te leren! Dat is het motto van het junior en senior startorkest. Bij het leren bespelen van een muziekinstrument wordt vaak gedacht aan kinderen in de basisschoolleeftijd. Maar Amicitia biedt vanaf januari 2022 ook groepslessen aan voor tieners vanaf 12 jaar en volwassenen. Het zijn wekelijkse lessen in orkestvorm met medemuzikanten in spé. Je hoeft dus nog geen noot te kunnen lezen. De lessen worden gegeven door Edwin Matthee. Hij is zeer enthousiast musicus en docent. Hij weet als geen ander hoe je op een leuke manier een instrument kan leren bespelen. Al jarenlang is hij docent groot koper en thuis in vele genres van de muziekwereld.

De keuze uit instrumenten is divers. Gedacht kan worden aan bugel, trompet, trombone, euphonium en slagwerk. Heb je nog geen idee welk instrument je het leukste lijkt? Stuur ons een e-mail voor een kennismaking met verschillende instrumenten.

Praktisch: de wekelijkse lessen vinden plaats in Dirksland op woensdagavond. De kosten zijn €12,50 per maand (tot 16 jaar) of €17,50 per maand (vanaf 16 jaar). Hiervoor krijg je de wekelijkse lessen op woensdagavond en een instrument naar keuze in bruikleen!

Meld je nu aan via het inschrijfformulier wat te vinden is onder “Lidmaatschap”.

Heb je nog vragen? Stuur ze gerust naar amicitia.dirksland@gmail.com

© Copyright 2022 - Muziekvereniging "Amicitia" Dirksland in liquidatie.